Egy biorobot naplója

Birobotowa kalandjai egy észak-kelet magyarországi nagyváros közelebbről meg nem nevezett termelő egységében. Mert a munka pallérozza a jellemet és a termelés az, mely kéznyújtásnyira hozza a jövőt.

Friss topikok

Linkblog

HTML

"Az igazgató úr személyes kérése" - azaz a túlélő show megkezdődik

2008.04.17. 10:28 | biorobotowa | Szólj hozzá!

Na szóval, nem nagyon volt update az utóbbi időben, többnyire azért mert a termelés melletti munkám felemésztette az időmet, de úgy tűnik azzal megvagyok, szóval folytathatom a beszámolómat a KMNNMO világából. Az utóbbi másfél héten amúgy tapasztalatokat szereztem a termelésben, ezeket hamarosan egy külön postban említem meg, de azért most következnek a pár perccel ezelőtti fejlemények, amelyek egy érdekes kanyart vetnek fel. Szóval csörgött pár percce a telefonom és kiderült, hogy a gyárból hívnak... Hmmmm. Eleve furcsa volt, hogy ők hívnak, na mondom a tegnapi stika cigi szüneteim miatt fegyelmit akarnak adni, vagy valami gebaszt csinaltam tegnap, de nem.

A ma délutáni kettőkor esedékes műszakomat tetszik tudni ugyanis nem akkor, hanem este hatkor kellene felvenni és reggel hatig tartana a műszak. Hmmmm... Először le se esett, hogy miről van szó, de aztán pár másodperc alatt csak visszaszóltam, valami olyasmit suttogtam, hogy "ez kurva jól hangzik" aztán elkezdtem magam hozzászoktatni a gondolathoz, hogy most következik az első éjszakás műszak életemben és persze most kezdődik a 12 órás műszakok tesztje is.

A helyzet ugyanis az, hogy a soron, ahol mi szereljük össze a fantasztikus szúró szerszámokat, tegnapelőtt leállították a termelést, mert a piros házon a márkanév felirat nem a megfelelő színű. Hmmmm. Ez már eleve érdekes számomra, hogy ha a friss termékek házaival ez a termelés korai szakaszában gyakran elő szokott fordulni - ahogy nekem a szubjektiv tesztes, akivel dolgoztam tegnap délután elmondta - akkor a fenéért nincs minőségellenőrzés akkor, amikor megérkezik a beszállítótól az áru? Tegnapelőtt délután óta nem termelünk és össze-vissza dobálnak engem és huszadmagam az üzemben, de volt olyan akit kényszerszabira is küldtek. Hát mit mondjak, én bekerültem csavarozónak és életemben először nyomattam a pneumatikus csavarhúzóval a házlezárást, ami igen jól ment. Meg is kérdezte a sorvezető, hogy a saját soromon is ezt csinálom-e. Hát mondtam neki, hogy nem, de úgy látszik, hogy megy. Ő is ezen a véleményen volt.

Na mind1, szóval az igazgató úr személyes kérése, hogy így termeljünk a következő műszakban, kíváncsi vagyok mi lesz a folytatásban...

A bejegyzés trackback címe:

https://biorobot.blog.hu/api/trackback/id/tr27429578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása